– زی یانگ
زمانی که اخیراً از چین بازدید کردم، برای اولین بار از زمان شیوع بیماری همه گیر، به شنژن سفر کردم تا قفل حساب 15 ساله خود در شبکه اجتماعی Tencent را باز کنم.
من هزاران چیز شخصی – نوشتههای خاطرات، گزارشهای چت، ایمیلها – در پلتفرم پیامرسانی فوری QQ Tencent قفل شدهام. حساب کاربری من ناگهان در نوامبر 2021 تعلیق شد، ماهها پس از اینکه از آن برای گزارش داستانی درباره سانسور محتوای LGBTQ توسط QQ و ارتباط با منابع برای سایر داستانها استفاده کردم. اما مشخص نبود که آیا این فعالیت منجر به تعلیق شده است یا خیر.
من اساساً از دسترسی مجدد به آن منصرف شده بودم، تا اینکه در مورد مرکز خدمات مشتریان مخفی عجیب Tencent در شنژن مطلع شدم. این آخرین راه حل برای کاربران ناامید است که مایلند سفری را انجام دهند تا با یک نماینده ملاقات کنند تا مورد خود را مطرح کنند. داستان کامل را بخوانید تا بدانید داخل آن چگونه است.
داستان زی از گزارش China Report است، خبرنامه هفتگی او به شما گزارشی از تمام اتفاقات چین را می دهد. ثبت نام هر سه شنبه آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.
پادکست: وقتی هوش مصنوعی مشکلی را می شنود
در صدای ما سیگنالهایی پنهان است که ممکن است سرنخهایی از نحوه انجام کار، احساس ما و حتی آنچه که در سلامت جسمانی ما میگذرد داشته باشد. بنابراین، اکنون سیستمهای هوش مصنوعی که وظیفه تجزیه و تحلیل این سیگنالها را دارند در حال حرکت به سمت مراقبتهای بهداشتی هستند؟ با گوش دادن به آخرین قسمت In Machines We Trust، پادکست برنده جوایز ما، در پادکست های اپل یا هر جایی که معمولاً به آن گوش می دهید، متوجه شوید.