arayetobanner

نقد و بررسی فریادهای شورشی و شعارهای & خداحافظ!& از باله دو لورن

مطالب این صفحه بر خلاف مقررات کشور بوده و حذف شده است.

این مطالب از سوی مدیر سایت تایید نمی‌شوند.

سلب مسئولیت: مدیر این سایت مسئولیتی در قبال محتوای این صفحه ندارد.

در ایران، شرط بندی به عنوان یک جرم شناخته می‌شود و مجازات‌های قانونی برای آن در نظر گرفته شده است.

مدیریت هیچ مسئولیتی در قبال این صفحه ندارد.

مسئولیت استفاده از این مطالب به عهده خود کاربر است.

مقدمه کار آنها جالب بود: پاسخی به یک نمایشنامه رقص گمشده نوشته، کارگردانی و رقص کانینگهام با موسیقی پیانو و صدا توسط جان کیج. “چهار دیوار” تنها یک بار در سال 1944 اجرا شد و این نسخه بازسازی شده را به چیزی شبیه به یک رقص فانتزی تبدیل کرد: کیج و کانینگهام در اولین روزهای همکاری خود در مورد چه چیزی بودند؟

حضرت علی (ع) در سخنی دیگر می‌فرمایند: «هر که در قمار بازی کند، در حقیقت مال و زندگی خود را به باد می‌دهد.»

این پیام به دلیل هک شدن احتمالی صفحه است و توسط مدیر منتشر نشده است.

این سایت هیچ مسئولیتی را در مورد این محتوا نمی‌پذیرد.

شرط‌بندی ممکن است باعث از دست دادن همه پول‌ها و دارایی شما شود.

محتوای این صفحه به صورت غیر مجاز منتشر شده است.

سلب مسئولیت قانونی نسبت به تمام مطالب درج شده در این صفحه.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید: پخش سراسری موسیقی در وب سایت ها، اینستاگرام، تلگرام پخش موزیک

آینه ها، آینه ها و آینه های بیشتری هم وجود داشت. آنها صحنه را به گونه ای محصور کردند که بازیگران 25 نفره، از جمله نوازنده ونسا واگنر، که پیانوی او در سمت راست صحنه قرار گرفته بود، به عنوان نوعی لنگر در برابر خطوط و چرخش بدن ها عمل می کرد. قطعه با یک ردیف مورب از رقصندگان رو به آینه باز شد. به زودی، آنها شروع به فرو رفتن در جهش‌های حرکتی می‌کنند، شانه‌های خود را پایین می‌اندازند، بازوهای خود را بالا می‌برند یا در لایه‌های عمیق پایین می‌آیند.

لباس‌ها، شورت‌ها و تاپ‌های آن‌ها در سایه‌های عمدتاً سفید، خاکستری و مشکی – توسط Jacobsson، Caley، Augsbourger و Annabelle Saintier – ترکیبی از لباس‌های بازی و ورزشی بود. از آنجایی که اعضای گروه، تنه‌های خود را درازتر می‌کردند، به نظر می‌رسید که آنها کمتر رقصی را اجرا می‌کردند تا قبل از کلاس در حالی که منتظر آمدن معلم بودند. گاهی اوقات به نظر می رسید که آنها حرکت را علامت گذاری می کنند. در عبارات ناب، خارهای خمیده و کنترل بسیار هماهنگ آنها به کانینگهام اشاره می کرد، اما نرم تر بود، گویی به طور کامل در بدن آنها ادغام نشده بود. گاهی اوقات ظاهر کلی گاگا را داشت.

و آن آینه ها وجود داشت. مجموعه، همچنین توسط جاکوبسون و کیلی، که زیر نور اریک ورتز می درخشید، جذاب ترین بخش «دیوارها» بود. این مناظر اساسی ترین بیانیه را در مورد فشار و کشش بین بی نهایت و میراث داشت – در رقص، هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست.

اما کانینگهام تنها روح موجود در اتاق نبود. پل تیلور حتی بیشتر حضور داشت، از «نگاه آخر»، رقصی درباره یأس و ناامیدی که از آینه ها برای جلوه های ترسناک استفاده می کند، تا «Esplanade»، جشن حرکت عابران پیاده. در یکی از صحنه‌های «دیوارها»، رقصندگان حتی بدون ترس در آغوش یکدیگر رفتند. اما چیزهای زیادی از این اتاق کم شده بود. مجموعه رقص را تقویت نکرد، مجموعه رقص بود. مثل تماشای جادو بود: شما نه تنها حقه را می دانستید، بلکه می دانستید که فریب می خورید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

معرفی هزینه تولید محتوا: اهمیت و کاربردهای آن در دنیای دیجیتال
بهترین ربات ناشناس فارسی: دورنمایی از دنیای نوین ارتباطات
معرفی خدمات تولید محتوا در gozare.com
Currency Exchange in Burnaby: Your Guide to Getting the Best Rates
Currency Exchange Burnaby: Your Complete Guide
Unlocking the Secrets of Money Exchange in Coquitlam
تماس با ما