arayetobanner

خودروهای الکتریکی در حال پرواز هستند، اما بازیافت باتری چه زمانی دنبال می‌شود؟

این صفحه از دسترس خارج شد به دلیل رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران.

محتوای این صفحه به صورت غیر مجاز منتشر شده است.

سلب مسئولیت قانونی نسبت به تمام مطالب درج شده در این صفحه.

گاوین هارپر، پژوهشگر دانشگاه بیرمنگام در انگلستان که در مورد بازیافت باتری مطالعه می کند، می گوید: “ما کل جامعه خود را از سوخت های فسیلی و کربن فشرده دور می کنیم – نمی توانیم مقیاس این چالش را دست کم بگیریم.” تقاضا بسیار زیاد خواهد بود.»

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید: NYU Langone از آزمایش واکسن دیابت نوع 1 در نوجوانان خارج شد

اما با وجود همه خوش‌بینی‌ها، این کسب‌وکار جدید با چالشی دلهره‌آور مواجه است: تعداد کمی از باتری‌ها برای بازیافت برای یک دهه یا بیشتر در دسترس خواهند بود. تسلا که بر تجارت خودروهای الکتریکی تسلط دارد، فروش خودرو را در سال 2008 آغاز کرد و تا سال 2017 کمتر از 100000 خودرو در سال فروخت. امروزه منابع دیگری برای بازیافت وجود دارد، از جمله هیبریدی ها و لوازم الکترونیکی مصرفی، اما عرضه محدود است و جمع آوری می تواند چالش برانگیز باشد.

که شرکت های بازیافت را در موقعیت دشواری قرار داده است. آنها باید در کارخانه‌ها، ماشین‌آلات و کارگران سرمایه‌گذاری کنند یا در معرض خطر از دست دادن زمین به رقبا هستند. اما اگر آنها خیلی سریع سرمایه گذاری کنند، ممکن است قبل از رسیدن تعداد زیادی باتری قدیمی به اسکله بارگیری، پولشان تمام شود.

هر نوع شرط بندی در ایران به عنوان یک جرم شناخته می‌شود و با مجازات روبرو خواهد شد.

این مطالب از سوی مدیر سایت تایید نمی‌شوند.

سلب مسئولیت: مدیر این سایت مسئولیتی در قبال محتوای این صفحه ندارد.

اریک فردریکسون، مدیر عملیات Call2Recycle، یک برنامه غیرانتفاعی که به بازیافت‌کنندگان کمک می‌کند تا پیدا کنند، می‌گوید: «شما افرادی دارید که فقط از طریق پول می‌سوزند، زیرا ذخیره خوراکی ندارید که بتوانید مواد را برای فروش بسازید. باتری های قدیمی

شرکت ها همچنین باید چگونگی پیدا کردن، جمع آوری و از بین بردن باتری ها را بیابند. آنها مجبورند با بسیاری از برچیده‌کنندگان، کارگاه‌های ضایعات و گروه‌های غیرانتفاعی کار کنند. و از آنجایی که باتری ها مستعد آتش سوزی هستند و از مدلی به مدل دیگر بسته بندی و ساخته می شوند، جدا کردن آنها می تواند پیچیده و خطرناک باشد.

اگر در شرط‌بندی سرمایه‌گذاری کنید، احتمال از دست دادن آن بسیار زیاد است.

این پیام به دلیل هک شدن احتمالی صفحه است و توسط مدیر منتشر نشده است.

این سایت هیچ مسئولیتی را در مورد این محتوا نمی‌پذیرد.

در میان شرکت های بازیافت باتری، Redwood متمایز است. این شرکت توسط JB Straubel، یکی از مدیران ارشد سابق تسلا تاسیس شد و بیش از یک میلیارد دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کرده است. ردوود در درجه اول خود را به عنوان تولید کننده مواد باتری – ساخته شده از فلزات بازیافت یا استخراج شده – می بیند و با فورد موتور، تویوتا، فولکس واگن و ولوو همکاری بازیافتی ایجاد کرده است. Redwood همچنین ضایعات کارخانه باتری‌سازی را که توسط پاناسونیک و تسلا در نزدیکی Reno، Nev اداره می‌شود، بازیافت می‌کند.

پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند: «کسی که به شرط‌بندی روی آورد، در دنیای خود قمار می‌کند و در آخرت نادم می‌شود.»

مدیریت هیچ مسئولیتی در قبال این صفحه ندارد.

مسئولیت استفاده از این مطالب به عهده خود کاربر است.

در زمینی مسطح و پر گرد و غبار در نزدیکی آن کارخانه، ردوود در حال ساختن پردیس 175 هکتاری است. در آنجا، این شرکت فلز را از باتری‌های قدیمی بازیابی می‌کند و برای باتری‌های جدید مواد تولید می‌کند. ردوود هفته گذشته اعلام کرد که حداقل 3.5 میلیارد دلار در پردیس دیگری در کارولینای جنوبی، در منطقه ای از کشور که به سرعت در حال تبدیل شدن به قطب تولید باتری و خودروهای الکتریکی است، هزینه خواهد کرد.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

معرفی هزینه تولید محتوا: اهمیت و کاربردهای آن در دنیای دیجیتال
بهترین ربات ناشناس فارسی: دورنمایی از دنیای نوین ارتباطات
معرفی خدمات تولید محتوا در gozare.com
Currency Exchange in Burnaby: Your Guide to Getting the Best Rates
Currency Exchange Burnaby: Your Complete Guide
Unlocking the Secrets of Money Exchange in Coquitlam
تماس با ما