با این حال آنها به سختی اتاق مسافر را قربانی می کردند و رانندگی بسیار لذت بخش تر، با سوخت مقرون به صرفه تر و به اندازه کافی سریع بودند. این موتور را میتوان در هر Fairlane سفارش داد، و مسابقهدهندهها سریعاً آن را در سدانهای دو درب قرار دادند، که باعث احترام به قدرت رقابتی آنها شد. یک موتور اصلاح شده "3800" با قدرت 165 اسب بخار (در مقابل 150 اسب بخار) در سال های 88 خاص وارد بازار شد. یک بیوک جدید و مهم در بهار 79 به عنوان ورودی اولیه 1980 وارد شد.
کلید اتوماتیک
یک دستگاه H-body LeSabre مشابه سال بعد وارد بازار شد. برای مثال، Electra و LeSabre بزرگ سال 1977، پس از بهروزرسانی در سال 1980، به سختی تغییر کردند، و در اواسط دهه فقط تغییرات جزئی در طراحی و تجهیزات دریافت کردند، در حالی که هر سال حدود یک چهارم تولید بخش را به خود اختصاص دادند.
سیم و کابل
کانورتیبل های استاندارد و XR-7 تا پایان این نسل در سال 1973 باقی ماندند و به اقلام کلکسیونی جزئی تبدیل شدند، عمدتاً به دلیل تولید کم سالانه: کمتر از 2000 دستگاه از هر نوع، به جز 3165 XR-7 در سال 73. پانل بازطراحی را می توان با 200 دلار بیشتر خریداری کرد.
شماره گیری سوم تا 1000 عدد می باشد.
باشد که آن صحنه حیاط مزرعه روی کاغذ دیواری آشپزخانه شما انگیزه دهد: گاوها به خانه آمده اند و اکنون زمان اقدام است. نیروی خورشید واقعاً یکی از معدود منابع واقعاً دوستدار محیط زیست است که ممکن است برای تولید برق و همچنین تولید برق مورد استفاده قرار گیرد. از راست به چپ در اکثر سطوح متر، سمت راست نقطه ای است که هر کیلووات ساعت را از 1 تا 10 می شمارد. بعدی برق را از 10 تا 100 کیلووات ساعت می شمارد. شماره گیری سوم تا 1000 عدد می باشد. چهارم تا 10000 می شمرد. و شماره گیری در سمت چپ، کیلووات ساعت را تا 100000 می شمارد. اگر فلش روی شماره گیری بین دو عدد باشد، عدد پایین همیشه باید خوانده شود.
فیوز مینیاتوری
آن یکی از یک دوقلو جدید، 1.8 لیتری مزدا چهار با 16 سوپاپ و 127 اسب پر جنب و جوش سود زیادی می برد. الکترا یک سدان تیپ تیپ اسپرت ظریف، LeSabre یک کوپه تی تیپ را ارائه کرد. Skylark با دومی عملکرد خوبی داشت و مدلهای کوپه اسپرت و سدان اسپرت با سلیقه طراحی شده بودند، سیستم تعلیق محکمتر و قرارهای اسپرتتری را برای رانندگان جدیتر ارائه میدادند.
مانند مدلهای متوسط جنرال موتورز پس از سال 1967، مدلها بر اساس دو فاصله بین دو محور تقسیم میشوند: سقفهای سخت 114 اینچی دو در و فستبک (شامل انواع نیمهاسپورتی GT) و سدانها و واگنهای 118 اینچی. این یک جایگزین محرک جلو برای Skylark عقب محرک طولانی مدت بود که پلتفرم جدید بدنه X 104.9 اینچی از لحاظ فنی پیشرفته GM را با برادران شورولت Citation، Pontiac Phoenix و Oldsmobile Omega به اشتراک گذاشت. نکات برجسته طراحی شامل فرمان رک و پینیون، سیستم تعلیق تمام سیم پیچ، و موتورهای نصب شده به صورت عرضی – 2.5 لیتری Pontiac چهار خطی یا 2.8 لیتری V-6 60 درجه اختیاری سیم و کابل شورولت.
Wire And Cable
در ابتدا موتورهای 3.0 لیتری بنزینی و 4.3 لیتری دیزلی عرضه می شد، اما به زودی به نفع 3 قابل اعتماد قدیمی ناپدید شد. واحد گاز 8 لیتری، اگرچه با تزریق سوخت الکترونیکی متوالی چند پورت و از سال 86، بالابرهای شیر غلتکی به روز شده است. اینترنت پهن باند یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط شرکت های مخابراتی است که در سال های اخیر توسعه یافته است.
کابل مخابراتی
نسل ششم بیوک ریویرا جدید برای سال 1986، سومین بیوک شخصی-لوکس کوچک شده در 10 سال گذشته یک تخم غول پیکر گذاشت. بیوک درس استایل خود را آموخته بود، بنابراین این کامپکت جدید و کوچکتر فقط به شکل سنتی ناچ بک ارائه شد. بیوک به امید تغییر اوضاع، ریویرا 89 را «مهمتر» جلوه داد و 11 اینچ به طول کلی اضافه کرد، روی کروم قرار گرفت و دم را شبیه مدلهای 85-1979 کرد.
برخی از مدل های فردی مطمئناً بی سن به نظر می رسیدند. با اعلام موج دوم کاهش سایز جنرال موتورز، این بیوک های بزرگ کوچکتر دارای فاصله بین دو محور 110.8 اینچی و حدود دو فوت کوتاه تر و 400 پوند سبک تر از مدل های 1977-1984 بودند. فروش به طور کلی قوی بیوک در دهه 80 منعکس کننده یک سری مدل های ثابت بود که همگام با سایر بخش های جنرال موتورز تکامل یافت، اما شاید سال به سال برای خریداران واضح تر بود.
شباهت ناخوشایند استایل بیوک به N-body Somerset/Skylark کمکی نکرد، و به ندرت کسی از مرکز کنترل گرافیکی حیلهگر خوشش نیامد، یک صفحه نمایش حساس به لمس از نوع تلویزیون که حتی کارهای سادهای مانند تغییر ایستگاههای رادیویی را بیضرر پیچیده میکرد. نتایج 88-1987 حتی ضعیف تر بود. در محیطی که فشار بسیار کم روی کابل وجود دارد و در شرایط مرطوب یا خشک، این کابل ها قادر به تحمل فشار خواهند بود.